Reklamace a vrácení
Vrácení zboží (do 14 dnů)
Nejprve se ujistěte, že splňujete podmínky pro vrácení zboží.
Podmínky pro vrácení zboží
Kdo může zboží vrátit?
Spotřebitel - konečný zákazník, který není podnikatelem.
Kdo nemůže zboží vrátit?
Podnikatel - fyzická nebo právnická osoba, která není spotřebitelem.
Jaké zboží nemůžete vrátit?
Zboží, které bylo zakoupeno déle než před 14 dny.
Zboží bylo upraveno podle požadavků zákazníka.
Zboží vyrobené na míru dle požadavků zákazníka např.: gravírování, lakování, barvení nebo potisk.
Poškozené zboží.
Zboží, které je z hygienických důvodů zabaleno v jednorázovém obalu a již jej není možné v neporušeném obalu vrátit - například špuntová sluchátka.
Vrácení přepravní společností
Před odesláním zásilky zašlete informace ohledně vrácení zboží také na email -info@eshoppoint.cz
Zboží pečlivě zabalte.
Vyplňte a přiložte do balíku TENTO vzor pro odstoupení od smlouvy včetně kopie dokladu.
Balík odešlete na adresu: ESHOPPOINT Mylnerovka 2508/8, 160 00 Praha 6